Hold for øvede - Teaterskolen TOPPEN

HOLD FOR ØVEDE
Er til dig, der gerne vil udfordres og blive en stærk udøvende performer.

Hvornår skal jeg på et hold for øvede?

På Toppen tilbyder vi en række hold for øvede, og det er et tilbud til dig, der gerne vil udvikle dine evner endnu mere.

Hvorvidt du er klar til at gå på et hold for øvede, er i høj grad din egen vurdering og beslutning, men det er afgørende, at du i forvejen har erfaring inden for faget, og at du har lyst til at yde en ekstra stor indsats for at blive endnu bedre.

På vores hold for øvede, vil du opleve, at vi arbejder seriøst med dig som udøver, og at målet er at gøre både dig og resten af holdet bedre.

Du skal have modet til at bruge dig selv og vise, hvad du kan, selvfølgelig i trygge rammer skabt af vores professionelle undervisere.

På vores hold for øvede, vil du også opleve, at der kan være ting, der skal øves på derhjemme for at få det fulde udbytte af undervinsingen. Det skal du altså også være klar til - både for dig og dine holdkammeraters skyld.

Hvad nu, hvis jeg vælger et forkert hold?

Det vil altid være muligt at skifte til et andet hold i løbet af sæsonen. Tal med din underviser eller kontakt teaterskoleleder Julie Strange, så finder vi en god løsning for dig. Det handler allermest om, at du er på det hold, der passer bedst til dig for, hvis du har det godt, lærer du bedst.

Vil du vide mere?

Har du brug for yderligere afklaring eller har du andre spørgsmål til vores hold, er du altid velkommen til at skrive til os på:
mail@teaterskolentoppen.dk

Vi tilbyder følgende hold for øvede: