Undervisere - Teaterskolen TOPPEN

TOPPENS INSTRUKTØRER
Torben Iversen
Torben Iversen er skuespiller, instruktør og dramalærer. Han er grundlægger af HC ANDERSEN PARADEN, der har optrådt med mere en 6000 shows overalt i verden. Hver sommer i 7 uger står han for tre daglige forestillinger i Eventyrhaven i Odense, der hvert år ses af ca. 100.000 gæster.  I 1992 grundlagde han teaterskolen DEN FLYVENDE KUFFERT, hvor han fungerede som kunstnerisk leder, instruktør og dramalærer. I 2011 slog han teaterskolen sammen med HCA Teaterskolen, der fik det nye navn Teaterskolen TOPPEN.  Torben Iversen er grundlægger af Rosengårdscenterets Juleteater (1992), HC Andersen Julemarked (2004) samt Nordisk Eventyr/Dikter/Barnkultur Festival (2012). Han har modtaget mange internationale ærespriser heriblandt Klods Hans Prisen, Skt. Georgs Landsgildetings, Prix Européen des Cultures Regionales, Årets Fynbo og Hans Christian Andersen Prisen.
Mød manden, der er inde i H.C. Andersen
Torbens hold:

Mandag:
Drama 7-9 år (16.00-16.50), Drama 9-12 år (17.00-17.50), Drama 12-15 år (18.00-18.50)

Tirsdag:
Drama Hold 1, 12-16 år (16.00-16.50), Drama Hold 2, 12-16 år (17.00-17.50), Drama 9-12 år (18.00-18.50)

Onrsdag:
Drama 12-14 år (16.00-16.50)
Trine K. Valentin Nielsen
Trine K. V. Nielsen er professionel danser, uddannet koreograf fra Choreographer Los  Angeles og instruktør samt uddannet personlig træner og mentor. Hun har  desuden studeret Musical på Performing Arts School. Hun er indehaver og  daglig leder af danseskolen TriBeat Dance Complex og har arbejdet med og  for verdenskendte kunstnere, artister og musikere, da hun var bosat i  udlandet bla. Los Angeles, Hong Kong, London og Dubai. Hendes erfaring  med dans og showbusiness er enorm, og hun deler glædeligt ud af hendes  mange års erfaring.
Danseglæden er det vigtigste for Trine og  hendes motto er ”Keep Dancing – Keep Smiling” og det afspejler sig i  hendes undervisning, hvor der altid er en varm og velkommen atmosfære.  Hun går op i, at der er rum og plads til alle og at alle skal føle sig  hjemme og trygge i undervisningen. Trine´s vigtigste budskab er, at alle  skal føle sig fri til at være og danse lige præcis som den man er, og  udvikle sig i dansen med netop sin helt egen unikke person og dansestil.
En god danser er en god historiefortæller
Trines hold:

Onsdag:

Torsdag:
MGP 6-8 år (16.00-16.30), Hip Hop 12-16 år (16.30-17.20), Styrke og Smidighed (17.30-18.20), Dance 18+ år (18.30-19.20), Junior Elitedans (19.30-21.00)
Genie Argiris
Genie Argiris er skuespiller og har medvirket i flere TV-serier, spillefilm og reklamer.
Hun  har studeret Chubbuck Technique på Ivana Chubbuck Studio L.A., Meisner  Technique på Skuespillerskolen Ophelia, Strasbergs Method Acting på Den  Danske Scenekunstskole i København, modtaget privat skuespilundervisning  ved Thure Lindhardt og meget mere.
Og så har hun  selvfølgelig også modtaget undervisning i både dans, teatersport og  drama på H.C. Andersen Teaterskolen fra 1998-2006.

Genie  begyndte at undervise i skuespil i 2016 og har undervist på både  ungdomsskoler, folkeskoler og ved teaterforeninger på Fyn og i Jylland  lige siden.
Nu glæder hun sig til at vende tilbage  til Odense for at dele alt det ud af sin erfaring, som hun kan, hvor hun  selv startede sin egen rejse for over 20 år siden.
Se nogle af de film, reklamer og teaterstykker, hvor Genie her medvirket
Genies hold:

Tirsdag:
Musicalperformance 9-11 år (17.00-17.50), Musicalperformance 12 -16 år (18.00-18.50), Elitedrama, tekst og analyse (19.00-19.50), Sal til Scene 12 år+ (20.00-20.50),
Vicki Schultz
Vicki er sanglærer og korleder. Hun er uddannet fra musikkonservatoriet i Odense i 2015.
Vicki har erfaring indenfor musicals både på scenen og bag scenen. Derudover har hun også beskæftiget sig med kor og mindre ensembler, solister, performance (som musicalperformer og som pop-performer) og har en stor forkærlighed for Soulmama's og Big Band musik.

Som Vicki selv siger:

”At være god til at synge er et vidt begreb og jeg foretrækker at starte der hvor eleven er - og enten bygge på, eller slibe til, det talent der bringes! Det er svært at være musikken tro, hvis man ikke er ligefrem og ærlig. Og som sanger betyder det altså at give en del af sig selv!!”
Vicki´s hold:

Onsdag:
Frida Bang Møller
Frida er nyudklækket student fra Odense Katedralskole, hvor hun har gået på musiklinjen. Hun har 13 års erfaring som studiesanger, heriblandt leadsanger på en Carl Pris-vindende indspilning. Hun har de sidste mange år beskæftiget sig med sang og performance, og har senest medvirket i flere musicals, bl.a. Sister Actpå Fjordagerscenen og Taktik, Katedralskolens musical, hvor hun spillede hovedrollen. Frida har også erfaring med korinstruktion på flere forestillinger. Udover musicals har hun gennem sin gymnasietid været forsanger i Odense Katedralskoles funkband, og så synger hun selv i kor på Toppen. Frida underviser med fokus på musikalitet og performance men med hovedvægt på, at det skal være sjovt at synge.
Fridas hold:

Mandag
Sang 9-11 år (16.00-16.50), Sang 12 -16 år (17.00-17.50)

Julie Strange - Teaterskoleleder
Julie Strange er uddannet rytmisk sanger og komponist fra Syddansk Musikkonservatorium i Odense, efterfølgende har hun taget en  efteruddannelse i Rosing Metoden.
Hun har arbejdet indenfor musicalensverden som korleder og kapelmester siden 2011 og er fast  tilknyttet Frøbjerg Festspil som korleder, vocal coach og kapelmester, og H.C.Andersen Festspillene som orkesterleder og komponist. Julie har  udover sat forestillinger op hos bl.a. Eliteteater, Frøbjerg Ungdoms Musical, Krabasken i Slagelse af flere omgange.
Julie har undervist i sang siden hun gik gymnasiet og har tidligere undervist på 1748 og Assens Musikskole.
Julie underviste også tidligere på teaterskolen, da den hed H.C. Andersen Teaterskolen.
Julie har selv stået meget på scenen og spillet store roller hos bl.a. OMT og Frøbjerg Festspil.