Dans - hold 301 - Teaterskolen TOPPEN

Top Elementz 10-14 ÅR - HOLD 301
ONSDAG Kl.16.00 – 17.30

Drømmer du om at optræde på de helt store scener med din dans samt at deltage til konkurrencer rundt omkring i Danmark, så er Top Elementz noget for dig.

Du skal være hårdtarbejdende, dedikeret, fyldt med power og masser gå på mod. Kort sagt: du skal elske at danse og performe!

Vi arbejder med teknik, styrke, smidighed, koreografi og udstråling. Du vil på dette hold få en masse redskaber, så du kan udvikle dig både som danser og sammen med holdet.

Da holdet har et relativt højt niveau, skal du til en fordelingsprøve, hvis du ikke tidligere har gået til dans på Toppen. Det er for at sikre, at du kommer på det hold, der er bedst for dig.

Fordelingsprøven vil være søndag den 25. august kl. 13. Du vil automatisk få indkaldelse til pørven, når tiden nærmer sig, så du skal bare tilmelde dig til holdet på linket nederst på siden.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at skrive til os, hvis du har spørgsmål til holdet eller fordelingsprøven, på: mail@teatedrskolentoppen.dk