SANG PÅ TOPPEN - Teaterskolen TOPPEN

Gå til indhold
Sanghold på Teaterskolen Toppen

Sang på Toppen er for alle børn og unge, der elsker at synge og stå på en scene. Vi ligger midt i Odense Centrum - tæt på Odense Banegård - se kort.

Alle sanghold har fokus på kor-, solo- og sceneperformance.

Ud over den ugentlige undervisning i sang, vil du også få mulighed for at deltage i shows og fællesarrangementer.

Det skal være sjovt at synge, og det er udgangspunktet for alle holdene uanset din alder og din erfaring. Så selvom du ikke har gået til sang før, er du altså meget velkommen på Toppen, og vi har helt sikkert et hold, der passer godt til dig.

Vores sanghold er et godt supplement til musicalperformance, dans eller drama, men mange vælger også et sanghold som eneste hold på Toppen.

Har du sprøgsmål til sangundervisnigen, er du meget velkommen til at maile til Julie Strange på:

juliestrange@teaterskolentoppen.dk

NB!
Hvis du går på flere hold, får du 25% rabat på de efterfølgende hold – læs mere om priser og vilkår her.
Tilbage til indhold