Julie Strange - Teaterskolen TOPPEN

Julie Strange - Teaterskoleleder

Julie Strange er uddannet rytmisk sanger og komponist fra Syddansk Musikkonservatorium i Odense, efterfølgende har hun taget en  efteruddannelse i Rosing Metoden.
Hun har arbejdet indenfor musicalensverden som korleder og kapelmester siden 2011 og er fast  tilknyttet Frøbjerg Festspil som korleder, vocal coach og kapelmester, og H.C.Andersen Festspillene som orkesterleder og komponist. Julie har  udover sat forestillinger op hos bl.a. Eliteteater, Frøbjerg Ungdoms Musical, Krabasken i Slagelse af flere omgange.
Julie har undervist i sang siden hun gik gymnasiet og har tidligere undervist på 1748 og Assens Musikskole.
Julie underviste også tidligere på teaterskolen, da den hed H.C. Andersen Teaterskolen.
Julie har selv stået meget på scenen og spillet store roller hos bl.a. OMT og Frøbjerg Festspil.