Genie Argiris - Teaterskolen TOPPEN

Genie Argiris
Genie Argiris er skuespiller og har medvirket i flere TV-serier, spillefilm og reklamer.
Hun  har studeret Chubbuck Technique på Ivana Chubbuck Studio L.A., Meisner  Technique på Skuespillerskolen Ophelia, Strasbergs Method Acting på Den  Danske Scenekunstskole i København, modtaget privat skuespilundervisning  ved Thure Lindhardt og meget mere.
Og så har hun  selvfølgelig også modtaget undervisning i både dans, teatersport og  drama på H.C. Andersen Teaterskolen fra 1998-2006.

Genie  begyndte at undervise i skuespil i 2016 og har undervist på både  ungdomsskoler, folkeskoler og ved teaterforeninger på Fyn og i Jylland  lige siden.
Nu glæder hun sig til at vende tilbage  til Odense for at dele alt det ud af sin erfaring, som hun kan, hvor hun  selv startede sin egen rejse for over 20 år siden.
Se nogle af de film, reklamer og teaterstykker, hvor Genie her medvirket
Genies hold:

Tirsdag:
Sal til Scene 12 år+ (20.00-20.50)