Frida Bang Møller - Teaterskolen TOPPEN

Frida Bang Møller

Frida er nyudklækket student fra Odense Katedralskole, hvor hun har gået på musiklinjen. Hun har 13 års erfaring som studiesanger, heriblandt leadsanger på en Carl Pris-vindende indspilning. Hun har de sidste mange år beskæftiget sig med sang og performance, og har senest medvirket i flere musicals, bl.a. Sister Actpå Fjordagerscenen og Taktik, Katedralskolens musical, hvor hun spillede hovedrollen. Frida har også erfaring med korinstruktion på flere forestillinger. Udover musicals har hun gennem sin gymnasietid været forsanger i Odense Katedralskoles funkband, og så synger hun selv i kor på Toppen. Frida underviser med fokus på musikalitet og performance men med hovedvægt på, at det skal være sjovt at synge.
Fridas hold:

Mandag
Sang 9-11 år (16.00-16.50)
Sang 12 -16 år (17.00-17.50)