Filmscener - hold 306 - Teaterskolen TOPPEN

LÆR AT LAVE FILM
ONSDAG Kl.17.00 – 17.50

FØRSTE GANG ONSDAG D. 10. JANUAR 2024
På holdet ”Filmscener” vil du lære at arbejde som en filmskuespiller. Du vil lære at spille en rolle eller en karakter, så den opleves ægte og troværdig på skærmen.

Vi vil tá udgangspunkt i korte scener fra kendte film. Vi vil tilpasse, øve og indspille scenerne, som havde det været vores egne.

Du vil også lære at filme scenerne med din mobiltelefon og klippe dem sammen til en færdig film.

Vi vil snakke om billeder, og om hvordan lyd og musik er med til at underbygge en stemning i scenen.

Du vil møde to undervisere på holdet.

Genie Argiris, der har de fleste timer, og Anders Møller-Nielsen, der hjælper med de mere tekniske ting.

Vi vil tá udgangspunkt i skuespillet, men du er også meget velkommen på holdet, hvis du er mere interesseret i fotografering, lyd og klip.

Har du spørgsmål til holdet, så tøv ikke med at sende os en mail på:
mail@teaterskolentoppen.dk
Holdet er støtttet af FilmFyn