BARN- VOKSENMUSIK 2-4 ÅR - HOLD 401
MANDAG Kl.1430 – 15.55
Her leger vi med musik og sang. Vi skal hygge os og bruge vores kroppe, så vi får leget og
bevæget musikken og rytmerne ind. Det er et samarbejde mellem barnet og den voksne,
så den voksne skal også synge og lege :) Det bliver rigtig sjovt.
Det er barnet der skal tilmeldes og tilmeldingen gælder for både barn og voksen.
Hvis du går på flere hold, får du 25% rabat på de efterfølgende hold – læs mere om priser og vilkår her.